Nieuws

Nieuws

Terug naar nieuwsoverzicht

A&C Solutions zoekt een accountmanager Industrie

04 januari 2018

Door de sterke groei van A&C Solutions binnen de Industriële Automatisering zijn we op zoek naar een

ACCOUNTMANAGER

die ons aanbod nog breder in de markt kan zetten.

De functie:

Je maakt deel uit van een klein maar ervaren team aan connector & power supply specialisten. Binnen dit team ben je verantwoordelijk voor een aantal toegewezen accounts. Daarnaast besteed je een groot deel van je tijd aan tafel bij engineers en aankopers van potentiele klanten om nieuwe business te genereren. Je rapporteert aan de Sales Manager.

Met behulp van een interne product technische en commerciële opleiding weet je je te ontpoppen tot een uiterst betrouwbaar contactpersoon die een deskundige uitleg en onderbouwd advies kan geven aan klanten. Op deze manier bouw je verder aan duurzame relaties en help je mee het segment Industrie binnen A&C Solutions uit te breiden. Om deze functie naar behoren uit te voeren, besteed je een groot gedeelte van je tijd buiten kantoor, bij de klant.

Het profiel:

  • Je hebt een bachelor opleiding genoten met een technische en evt. commerciële achtergrond (elektronica, elektromechanica, elektriciteit, technisch commercieel adviseur) waarmee je in een B2B-omgeving kan meespreken op verschillende niveaus (directie, engineering, aankoop)
  • Je hebt een vlotte, enthousiaste en professionele uitstraling. Je legt en onderhoudt makkelijk contacten en beschikt over een uitstekend commercieel inzicht. Je kunt daarnaast goed luisteren en je inleven in de wensen van de klant en weet ze enthousiast te maken voor het aanbod van A&C Solutions.
  • Je gedrevenheid naar resultaten stimuleert je telkens om kansen in de markt op te pakken en te vertalen naar een klantgerichte aanpak voor A&C Solutions.
  • Je bent representatief en beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in het Nederlands en Engels. Eventuele beheersing van een andere vreemde taal (Frans of Duits) is zeker een pré.
  • Je bent georganiseerd en volgt je klanten/prospects zorgvuldig op. Je legt afspraken, verslagen en opvolgacties nauwkeurig vast in het CRM systeem en delegeert waar nodig taken aan de rest van het team.  Je behoudt ten allen tijde het overzicht over je offerte en order portefeuille.

 

Ons aanbod:

  • Je komt terecht in een sterk groeiend bedrijf dat professionalisme en klantgerichtheid hoog in het vaandel draagt en oog heeft voor eenieders zelfontplooiing en doorgroeimogelijkheden binnen het team.
  • Daarnaast zijn onze primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden uitstekend. Naast een goed salaris naar rato van ervaring en extralegale voordelen, krijg je een mobiele telefoon, laptop en representatieve auto tot je beschikking.

 

Spreekt deze functie je aan?

Stuur dan je sollicitatiebrief met CV en recente pasfoto naar Marion Voermans, marion.voermans@ac-solutions.be. Indien je nog meer informatie over de functie wenst, neem dan ook gerust even contact op. 

Inschrijving nieuwsbrief

Wil je graag op de hoogte blijven?
Schrijf je dan hieronder in