Nieuws

Nieuws

Terug naar nieuwsoverzicht

Customer Support medewerker

06 maart 2024

Houd je ervan om dagelijks internationaal contact te hebben met klanten over heel Europa? Ben je een servicegerichte, administratieve duizendpoot die gaat voor 100% klantentevredenheid en houdt van afwisseling?

Dan is deze job wellicht een interessante match voor jou!

Wie zijn wij?

A&C Solutions is een kennispartner op het gebied van connectoren, power supplies en kabelassemblage. Vanuit onze vestiging in Turnhout bedienen we klanten binnen de Benelux en Europa in een twee marktsegmenten, zijnde E-mobility en Industriële Automatisering. Als specialist is het ons doel om voor iedere klant de juiste connector en/of power supply oplossing  voor te stellen. Zo vind je bijvoorbeeld onze connectoren terug in revolutionaire chips voor de gezondheidszorg en in high speed e-bikes van topcoureurs.

Waar kom je terecht?

Je komt terecht in een sterk en dynamisch team van professionals, een mix van alle leeftijden. Alle deuren staan altijd open, de communicatie is vlot en transparant. We gaan met z’n allen voluit voor de klant, maar ook voor elkaar. We houden van een gezellige drink of uitje op z’n tijd. En de nodige dosis humor hoort daar uiteraard bij.

Wat houdt de job in?

Je bent verantwoordelijk voor een optimale communicatie en dienstverlening richting klanten. De customer support medewerker heeft een spilfunctie binnen het bedrijf. Zo onderhoud je binnen de organisatie nauw contact met accountmanagement en logistiek. Samen met hen bouw je verder aan duurzame relaties.

Concrete taken:

  • Je behandelt binnenkomende vragen van klanten
  • Je volgt sample aanvragen op
  • Je verwerkt de orders van klanten en houdt hen op de hoogte van de status van hun orders
  • Indien er klachten zijn, zorg je voor een correcte opvolging en denk je mee in voorstellen voor verbetering van onze dienstverlening richting de toekomst

Ben jij de ideale kandidaat?

Je bent het sympathieke klankbord, een professional die actief luistert en ervoor zorgt dat de klant snel en goed verder geholpen wordt. Je bent nauwkeurig in je administratieve taken en georganiseerd in je aanpak.

  • Bij voorkeur heb je een bachelordiploma in een administratieve richting op zak of heb je enkele jaren ervaring in een gelijkaardige functie. 
  • Werken in een technische omgeving spreekt jou aan.
  • Servicegericht communiceren met internationale klanten, daar haal je écht voldoening uit.
  • Nederlands, Engels en Frans beheers je op professioneel niveau.
  • Je bent administratief sterk en volgt je werkzaamheden zorgvuldig op. Je legt orders, afspraken en opvolgacties nauwkeurig vast in het ERP systeem.
  • Je maakt je nieuwe systemen snel eigen en bent vertrouwd met Excel.
  • Je bent stressbestendig

Je bent bovenal een teamspeler en hebt een positieve invloed op de groepssfeer.

Wat mag je van ons verwachten?

Bij aanvang van jouw eerste werkdag mag je rekenen op alle ondersteuning die je nodig hebt om de job eigen te maken. De eerste twee weken doorloop je een onboardingstraject waar je kennis maakt met het team en de klanten.

• Werk vanuit ons gloednieuw & gezellig hoofdkantoor te Turnhout, uitgerust met ergonomische bureaus en moderne meetingruimtes.
• Geniet hier van koffie en thee, vul jouw drinkbus aan onze automaat of smul van soep of vers fruit!

Jouw loonpakket is marktconform (rekening houdend met jouw kennis en ervaring) en wordt aangevuld met tal van extralegale voordelen én mogelijkheid tot telewerk!
Heb je Interesse? Stel je kandidaat door jouw CV en motivatie te sturen naar HR@ac-solutions.be t.a.v. Helena Orije.